Cum fac o rezervare la Direct Booking
031 9641Luni - Vineri 9 - 18
Print

Cum fac o rezervare online la Direct Booking

Cum fac o Rezervare?

Directbooking.ro este un portal de rezervari, toate comenzile vor fi plasate online de catre turisti, in baza ofertelor prezentate in site. Recomandam aceasta metoda pentru a nu se crea confuzii sau alte neintelegeri ulterior.

Pasii pentru rezervarea unei oferte sunt:

  1. 1. Alegerea ofertei, apoi accesarea butonului Rezerva, din dreptul tarifului
  2. 2. Completarea datelor solicitate
  3. 3. Finalizare comanda
  4. 4. Dupa finalizarea comenzii, primesti pe email inregistrarea comenzii, toate serviciile comandate, datele aferente si numarul de comanda
  5. 5. Echipa Directbooking.ro verfica disponibilitatea comenzii tale impreuna cu furnizorii de servicii turistice
  6. 6. Primesti pe email confirmarea rezervarii tale
  7. 7. Achiti avansul minim solicitat sau tariful integral
  8. 8. Primesti pe email statusul rezervarii

1. Alege oferta care ti se potriveste (vezi si Cum caut o oferta?

Ai gasit cea mai buna oferta pentru tine! Perfect! Pentru a merge mai departe, acceseaza unul dintre butoanele din dreptul tarifului, astfel:

  • Rezervare/Cerere rezervare- difera in functie de disponibilitatea ofertei la furnizor
  • Mai multe camera - in cazul in care vrei sa rezervi mai mult de 1 camera

Cum rezerv

Important: Ofertele rezultate pot fi disponibile la cerere (On Request) sau cu locuri disponibile (Allotment).

  • In cazulofertelor cu locuri disponibile(Allotment) confirmarea se poate face pe loc si se poate achita online sejurul cu cardul in momentul rezervarii.
  • In cazulofertelor disponibile la cerere(On Request) este necesara confirmarea disponibilitatii din partea furnizorilor locali si poate dura intre 1 si 10 zile.

 

2. Completarea datelor solicitate

√   Completeaza si selecteaza, pentru fiecare camera (daca rezervi mai mult de una), numele turistilor, tipul camerei, tipul serviciilor de masa, tipul asigurarii medicale (optional), suplimentul de transport autocar (daca este cazul).

Important: Doar pentru copii datele de nastere sunt obligatorii!

In acest stadiu poti modifica datele comenzii astfel:

  • Vrei sa modifici perioada si durata calatoriei/trasportul/tipul de camera->acceseaza butonul Schimba oferta sau tipul de camera
  • Vrei sa mai adaugi o persoana in camera->acceseaza butonul Adauga turist
  • Vrei sa mai adaugi si alte camere la rezervare->acceseaza butonul Adauga alta camera la comandaCum rezerv - selectare servicii si completare date turisti

√  Dupa completarea datelor solicitate, poti vizualiza Totalul serviciilor selectate si Conditiile de plata aferente fiecarei comenzi.

√  In sectiunea Modalitati de plata selecteaza modul prin care doresti achitarea comenzii. (vezi si Cum platesc?)

√  Fiecare pachet are conditii de plata diferite, astfel ca vei avea optiunea achitarii unui avans minim (ex: 30%, 50%) sau integral.

Important: Achitarea se va face dupa confirmarea de catre Direct Booking a disponibilitatii si implicit emiterea facturii proforme!

Cum rezerv - modalitati de plata

√  Doi pasi te mai despart acum de finalizarea comenzii!

Nu uita sa completezi datele titularului de contract, pe numele caruia vrei sa fie emise factura si contractul. Foarte importante sunt si adresa de email (valida!) si un numar de telefon la care sa te putem contacta.

Important: Pastreaza numarul de telefon si pe parcursul calatoriei, pentru eventualitatea in care vom avea nevoie sa te contactam de urgenta!

√  In sectiunea Comentarii, intrebari sau solicitari de trimis catre hotel ne poti adresa intrebari referitoare la pachetul selectat / poti mentiona cereri* speciale pentru hotel (vedere munte/mare, camere apropiate, etc). Nu garantam indeplinirea acestor cereri insa le vom transmite impreuna cu rezervarea ta catre hotel, iar acestia vor incerca, in masura disponibilitatii, sa le respecte.

3. Finalizarea comenzii

Ai accesat butonul Finalizare? Bun! Acum intra in contul tau de email, te asteapta un mesaj de la noi

4. Confirmarea pentru inregistrarea comenzii

Iti trimitem pe email confirmarea comenzii, impreuna cu toate serviciile comandate, datele aferente si numarul de comanda.

5. Verificarea disponibilitatii

Dupa primirea comenzii tale, contactam furnizorul de servicii turistice si verificam disponibilitatea pachetului de vacanta pe care l-ai comandat.

Facem tot posibilul sa-ti oferim un raspuns in cel mai scurt timp posibil!

6. Confirmarea disponibilitatii

Dupa primirea raspunsului de la furnizori, primesti un email cu una din cele 2 situatii posibile:

  • Oferta este disponibila -> iti vom solicita avansul minim de plata
  • Oferta nu este disponibila -> vei primi un email cu alte oferte disponibile, din aceeasi categorie, din care o poti alege pe cea potrivita.

Important: Confirmarea disponibilitatii si transmiterea facturii proforme nu reprezinta o rezervare ferma!Nu putem garanta disponibilitatea ofertei pana in momentul platii.

Comanda devine rezervare ferma doar dupa achitarea unui avans minim (cel solicitat in factura proforma), pe care recomandam sa il platesti cat mai repede posibil.

Daca plata avansului se efectueaza cu intarziere, exista riscul ca oferta sa nu mai fie disponibila la furnizori sau ca tariful acesteia sa se modifice.

7. Achitarea avansului minim / achitare integral

Plateste in timp util comanda, pentru a fi sigur ca vei beneficia de oferta pe care ai ales-o! (vezi punctul 6)

√  Plata se poate realiza in 2 moduri:

  • Pe loc, pentru ofertele cu locuri disponibile (Allotment)
  • Dupa confirmarea disponibilitatii, respectiv in cazul ofertelor cu locuri disponibile la cerere (On Request)

Plata se poate face cu cardul online in momentul rezervarii sau dupa confirmarea rezervarii prin depunere numerar la orice sucursale a bancilor Unicredit Tiriac Bank, Banca Transilvania si Libra Internet Bank in baza facturii proforma emisa de Direct Booking, prin depunere numerar la sediul nostru din Bucuresti (Contact) sau prin transfer bancar. 

Pentru a alege cea mai buna metoda de plata pentru tine, acceseaza linkul Modalitati de plata.

Important: Documentele, precum contractul de prestari servicii turistice si factura fiscala, le vei primi pe email in momentul in care achiti avansul sau valoarea totala a rezervarii si rezervarea a fost confirmata in final.

De asemenea, vei primi voucherul electronic, prin email, in momentul in care ai achitat integral si rezervarea a fost confirmata.

 

8. Statusul rezervarii

Dupa efectuarea platii, transmitem furnizorului de servicii rezervarea ferma a comenzii. In cazul in care furnizorul reconfirma rezervarea, vei primi un email ce contine contractul si factura fiscala.

Important: Poate apare situatia in care, intre momentul confirmarii disponibilitatii si momentul platii comenzii, oferta sa nu mai fie disponibila la furnizor (ex. nu mai sunt camere libere). In acest caz, poti opta intre alegerea unei alte alternative din cele pe care ti le propunem sau returnarea banilor.